گیتس: 50 درصد مردم روزنامه های آنلاین خواهند خواند
پنج شنبه 5 آبان ماه 1384 03:44 

جام جم آنلاین: بیل گیتس عقیده دارد در 5 سال آینده 40 تا 50 درصد مردم روزنامه های آنلاین را خواهند خواند.به عقیده گیتس کیفیت سایت های اینترنتی برای روزنامه ها یک مساله حیاتی است.
بیل گیتس در گفتگویی با روزنامه فیگارو چاپ پاریس گفت: روزنامه ها برای حفظ خوانندگانشان باید گرایش خود به سوی آنلاین شدن را توسعه دهند.
او افزود: در جریان 5 سال آینده 40 تا 50 درصد مردم روزنامه های آنلاین را خواهند خواند.گیتس تاکید کرد ، کیفیت سایت اینترنتی برای روزنامه ها و رسانه های نوشتاری امری حیاتی است.
بیل گیتس گفت: در گذشته مانع بلندی برای پرداختن به حرفه انتشار روزنامه به دلایل فیزیکی از قبیل: چاپ روزنامه ها ، توزیع و غیره وجود داشت.امروز دیگر چنین مشکلی وجود ندارد و رسانه ها بیش از پیش با رقابت رسانه های آنلاین مواجه هستند.
گیتس افزود: بیش از نیمی از روزنامه های مورد علاقه اش را روی اینترنت مطالعه می کند: وال استریت جورنال ، نیویورک تایمز و اکونومیست.
در عین حال ، بیل گیتس تمام روزنامه های انفورماتیک آنلاین را می خواند.به گفته او مقاله های این روزنامه ها به روز و تشریحی بوده و دارای تصاویر ویدئویی ، لینک ها و غیره هستند.


يزدفردا از جام جم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا